سرویس ایاب و ذهاب

سرویس ایاب و ذهاب آرین سروی سامان


در این مطلب قصد داریم به بررسی کلی سرویس ایاب و ذهاب بپردازیم .

سرویس ایاب و ذهاب چیست ؟

حمل و نقل انسان با قابلیت برنامه ریزی از قبل از مبدایی مشخص به مقصدی مشخص را سرویس ایاب و ذهاب گویند .

 

انواع :

  1. شرکتی
  2. سازمانی
  3. گروهی
  4. انفرادی

 

چرا ایاب و ذهاب :

این نام از قدیم در صنعت حمل و نقل مسافربری جا افتاده است و روز به روز در کشور استفاده های بهتری از این نوع خدمات می شود .

 

دلایل استفاده :

یکی از ارکان های هر مجموعه ای نیروی انسانی آن مجموعه می باشد جذب نیروی متخصص و حفظ آن از نکات پر اهمیت در هر مجموعه و سازمانی است .

یکی از عنوان های  مهم برای جذب نیروی کار آمد ، دادن خدمات مناسب به آن شخص می باشد که در حال حاضر یکی از پر اهمیت ترین این خدمات می تواند سرویس ایاب و ذهاب باشد .

اگر شرکتی یا کارخانه ای خارج از شهر و محدوده سکونت باشد رفت و آمد پرسنل ( مدیر ، کارمند ، کارگر ) به سختی امکان پذیر می باشد که این مشکل با داشتن سرویس برای پرسنل قابل حل می باشد .

در بعضی از آگهی های استخدام این روزها بحث سرویس داشتند شرکت ها در آن درج میگردد این نشانه ار اهمیت این موضوع در بحث جذب نیرو دارد .

 

مزایا استفاده :

  1. جذب نیروی کارآمد
  2. کاهش هزینه
  3. افزایش امنیت
  4. آرامش
  5. استراحت بیشتر پرسنل در مسیر
  6. سهول ت در رفت و آمد
  7. و…

 

شرکت آرین سرویس سامان با بیست سال سابقه فعالیت در صنعت حمل و نقل مسافربری و خدمات رسانی به بیش از 500 مجموعه مختلف در 4 استان تهران ، البرز ، سمنان ، قزوین آمادگی خدمت دهی به اقشار مختلف جامعه در زمینه حمل و نقل مسافربری می باشد .

 

انواع خدمات آرین سرویس سامان :

  1. سرویس ایاب و ذهاب شرکت هاو کارخانجات
  2. سرویس های دراختیار
  3. سرویس های مدیریتی
  4. سرویس های دربستی
  5. سرویس مدارس
  6. و…

 

چرا آرین سرویس سامان :

چونکه تضمین کیفیت و تضمین قیمت داریم و کلی خدمات دیگر که در زیر ذکر کردیم .

آرین سرویس سامان چندین سال است جهت مشاهده سرویس های ایاب و ذهاب و نظارت بیشتر بر روی سرویس ها نرم افزاری طراحی نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار بر روی لینک زیر کلیک کنید .

 

مشاهده اطلاعات نرم افزار

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید این ویروس طی پروتکل برنامه ریزی شده سعی کرده ایم جهت حفظ سلامت پرسنل خود و مسافرین برنامه ریزی انجام داده ایم که میتوانید  در لینک زیر مشاهده نمایید .

 

ضد عفونی سرویس ها

 

اگر تمایل به استفاده از خدمات حمل و نقل مسافربری شرکت آرین سرویس سامان دارید میتوانید از طریق خطوط شرکت و یا نهایتا از طرق لینک زیر به صورت آنلاین استعلام قیمت بگیرید .

 

استعلام قیمت آنلاین 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *