رزرو سرویس ایاب و ذهاب بهشت زهرا

ما که هستیم؟

شرکت آرین سرویس سامان با 26 سال سابقه در زمینه حمل و نقل، از معتبرترین ناوگان حمل و نقل در سطح کشور می باشد که  با بهره مندی از مجرب ترین رانندگان و همچنین بهترین و با کیفیت ترین خودروهای خود، امکان ارائه سرویس اتوبوس بهشت زهرا از تمام مناطق تهران و همچنین سرویس دهی به سایر نقاط کشور را فراهم نموده است.

ما اعتماد می سازیم
ما آرین سرویس سامان هستیم …

امکان اجاره اتوبوس بهشت زهرا به تمام مناطق کشور

این امکان فراهم شده است تا هموطنان از تمام مناطق تهران و همچنین استان های البرز (کرج)، قزوین، قم و سمنان به مقصد بهشت زهرا و از بهشت زهرا به سایر نقاط کشور رزرو اتوبوس برای بهشت زهرا خود را ثبت نمایند.

انتخاب خودرو مناسب برای بهشت زهرا

با توجه به تعداد مسافران، امکان اجاره اتوبوس بهشت زهرا و سایر خودروها برای هموطنان عزیز فراهم شده است.

اتوبوس VIP

اتوبوس شهری

مینی بوس هیوندا

میدل باس

خودرو ون

انواع سواری

شرکت آرین سرویس سامان آمادگی لازم جهت ارائه خدمات حمل و نقل به هموطنان عزیز (اتوبوس بهشت زهرا و سایر وسایل نقلیه) جهت مراسم ترحیم شما را فراهم نموده است. به طور کلی این خدمات عبارت است از:
1- سرویس رفت و برگشت از درب منزل به بهشت زهرا 
2- سرویس رفت و برگشت از درب منزل به آرامستان های سراسر کشور
3- سرویس سواری در اختیار برای بهشت زهرا

قیمت اتوبوس دربستی بهشت زهرا

قیمت اجاره سرویس ­گشت بهشت زاهرا یا همان قیمت اتوبوس دربستی بهشت زهرا با توجه به نوع و مدل اتوبوس، ظرفیت و امکان پذیرایی از میهمانان متغییر می باشد. علاوه بر موارد اشاره شده ، عومل دیگری از جمله ساعت اضافی رزرو اتوبوس بهشت زهرا ، ورود به محدوده طرح ترافیک و … نیز بر قیمت سرویس گشت بهشت زهرا تاثیر دارد. مشاوران مجرب آرین سرویس سامان، آماده پاسخگویی و راهنمایی هموطنان عزیز به منظور انتخاب خودرو مناسب و سایر هماهنگی های را دارند.  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *