سرویس کارکنان کرج

شرکت آرین سرویس سامان آمادگی خدمات رسانی در زمینه سرویس ایاب و ذهاب کرج را برای تمام مجموعه ها و شرکت ها فراهم نموده است. اگر کارکنان شرکت، ادارت و سازمان و …  شما در کرج مستقر هستند،آرین سرویس سامان پرسنل شما را به بهترین شکل ممکن جابجا می نماید.

آرین سرویس سامان با بیش از 26 سال فعالیت و تجربه در حوزه حمل و نقل مسافربری در استان البرز و شهرستان های کرج، آبیک، هشتگرد، اشتهارد و … آمادگی ارائه خدمات ایاب و ذهاب به کلیه شرکت ها، نهاد ها، سازمان ها و کارخانجات در سراسر استان البرز را دارد.

مشاوره و استعلام قیمت از طریق تلفن و شبکه های اجتماعی

سرویس ایاب و ذهاب کرج:

منظور از سرویس ایاب و ذهاب جابجایی تعدادی از پرسنل (مدیران، کارمندان، کارگران) شرکت ها، کارخانه، ادارات، بیمارستان ها و … می باشد که به صورت گروهی یا خصوصی با توجه به منطقه سکونت پرسنل در استان البرز (کرج، هشتگرد، نظرآباد، اشتهارد)  و همچنین با توجه به رتبه  مسافرین با خودروهای سواری،  تاکسی، ون، مینی بوس، اتوبوس و… جهت تردد از محل سکونت به محل کار استفاده می شود.

مراحل راه اندازی سرویس ایاب و ذهاب در کرج :

اگر تاکنون سرویسی جهت حمل و نقل کارکنان خود را نداشته اید و تجربه لازم جهت راه اندازی آن را ندارید، کارشناسان اجرایی و با تجربه ما بهترین سرویس با رقابتی ترین قیمت را به مجموعه شما پیشنهاد خواهند داد. خلاصه ای از اطلاعات مورد نیاز برای ارائه بهترین مشاوره به شرح زیر می باشد:

  1. مشخص نمودن تعداد پرسنل
  2. تعیین محل سکونت مسافران
  3. ارائه مختصری از کروکی مسیر درخوستی
  4. روزهای کارکرد
  5. ساعت کاری
  6. نوع خودرو درخواستی

 

بعد مشخص شدن 6 مورد درخواستی و همچنین پیشنهادات و مشاور کارسناسان اجرایی ما، شما میتوانید با توجه به پیشنهادات ارائه شده، تصمیم گرفته و برنامه ریزی لازم یک سرویس با کیفیت را به مجموعه ما بسپارید.

شما بعنوان یک مدیر می بایست در ابتدا سلامتی پرسنل، راحتی و امنیت آنها را در انتخاب خود مد نظر داشته باشید و بعد از آن به گونه ای عمل نمایید تا با مناسب ترین بودجه، هزینه ها را کنترل نمایید .

بخشی از خدمات آرین سرویس سامان :

  1. سرویس ایاب و ذهاب کارکنان
  2. سرویس ایاب و ذهاب کارگری
  3. سرویس ایاب و ذهاب مدیران
  4. سرویس دراحتیار مجموعه ها
  5. سرویس مدارس
  6. و هر موضوع و خدماتی که مربوط به حمل و نقل  پرسنل شرکت ها و … می باشد.

مناطقی که تاکنون سرویس دهی توسط آرین سرویس سامان انجام شده است :

  1. تهران به کرج
  2. کرج به تهران
  3. تهران به اشتهارد
  4. تهران به هشتگرد
  5. هشتگرد به تهران
  6. کرج به آبیک
  7. از کلیه نقاط به کرج وبلعکس

نرم افزار مشاهده سرویس ایاب و ذهاب:

آرین سرویس سامان اولین پیمانکار سرویس ایاب و ذهاب کرج می باشد که جهت مشاهده سرویس های ایاب و ذهاب و نظارت بیشتر بر روی سرویس های خود از نرم افزار اختصاصی خود استفاده می نماید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار با همکاران ما درتماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *